BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

miercuri, 24 iunie 2009

Teoria chibritului

pt cei familiarizati cu termenul stiu ca teoria chibritului e atunci cand te lansezi in explicatii fara cap si fara coada. A face teoria chibritului este cand gura ta vorbeste dar sa mor eu de intelegi nici tu ceva din ce spui. Este total neproductiva teoria chibritului. se pare ca avem un reprezentat de marca al teoriei chibritului pe d-nul Boc.cum reuseste "performanta" nu stiu, poate stiti voi. Dar sa vorbesti minute in sir fara sa spui nimic mai ales din pozitia in care te afli este o performanta negativa ca vorba din popor cu "tara arde si ...bocul se piaptana". in seara asta am mai asistat la un episod de alocutiune marca Boc. Eu sigur nu te mai suport intrebarea si nedumerirea pe care o am eu este -tu te mai suporti d-nule Boc?

Niciun comentariu: